زمان جاری : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 6:36 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 133
نویسنده پیام
abolfazl
آنلاین

Admin
ارسال‌ها : 15
عضویت: 15 /8 /1394
مسائل رایج
فهرستمشتریمن خطای "سن آندریاس یافت نشد" را دریافت می کنمSan Andreas Multiplayer یک برنامه مستقل نیست ! این قابلیت چند نفره را به San Andreas اضافه می کند، و بنابراین شما به GTA San Andreas برای رایانه شخصی نیاز دارید - همچنین باید EU/US v1.0 باشد، نسخه های دیگر مانند نسخه 2.0 یا Steam و نسخه Direct2Drive کار نمی کنند. اینجا را کلیک کنید تا یک پچ را برای کاهش نسخه GTA: SA به 1.0 دانلود کنیدمن نمی توانم هیچ سروری را در مرورگر SA:MP ببینمابتدا، مطمئن شوید که از رویه های تعیین شده در راهنمای شروع سریع پیروی می کنید . اگر آنچه را که می گوید دنبال کرده اید، و هنوز نمی توانید هیچ سروری را ببینید، باید اجازه دسترسی SA:MP را از طریق فایروال خود بدهید. متأسفانه، به دلیل حجم زیاد نرم‌افزار فایروال موجود، نمی‌توانیم پشتیبانی بیشتری در این زمینه ارائه دهیم - پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت سازنده نگاه کنید یا جستجوی Google را امتحان کنید. همچنین مطمئن شوید که آخرین نسخه SA:MP را دارید!تک نفره به جای SA:MP بارگیری می شودهشدارقرار نیست گزینه های تک نفره (بازی جدید، بازی بارگیری و غیره) را ببینید - SA:MP باید به تنهایی بارگذاری شود و این گزینه ها را ارائه ندهد. اگر "بازی جدید" را می بینید، بازی تک نفره بارگذاری شده است، نه چند نفره San Andreas.Singleplayer می تواند به 2 دلیل بارگذاری شود. شما SA:MP را در پوشه اشتباهی نصب کرده اید یا نسخه اشتباه San Andreas را دارید. اگر نسخه اشتباهی دارید، می توانید بازی خود را با استفاده از دانگرید GTA San Andreas دانگرید کنید. برای دانلود اینجا کلیک کنید .گاهی اوقات منوی تک پخش نشان داده می شود، اما SA:MP در واقع به درستی بارگذاری شده است. برای رفع این مشکل کافی است یک مورد را در منو انتخاب کنید، سپس کلید فرار را فشار دهید تا از آن خارج شوید. SA:MP سپس بارگذاری را ادامه می دهد.هنگام اتصال به سرور "نام مستعار غیر قابل قبول" دریافت می کنممطمئن شوید که از هیچ کاراکتر غیرمجاز در نام خود استفاده نمی کنید (فقط از 0-9، az، [ ] ، ()، $، @، .، _ و = استفاده کنید، و نام شما بیش از 20 کاراکتر نباشد. همچنین ممکن است زمانی که یک بازیکن در سروری با همان نام شما قرار دارد، این اتفاق بیفتد (که ممکن است در صورت اتصال سریع به سرور پس از اتمام زمان یا خرابی اتفاق بیفتد). سرور ویندوزی که SA:MP با زمان آپدیت بیش از 50 روز اجرا می کند، گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد این باگ شود.صفحه نمایش روی "اتصال به IP:Port..." می چسبد.سرور ممکن است آفلاین باشد، یا اگر نمی توانید به هیچ سروری متصل شوید، فایروال خود را غیرفعال کنید و ببینید کار می کند یا خیر. اگر این کار را کرد، باید فایروال خود را دوباره پیکربندی کنید. همچنین ممکن است شما یک نسخه قدیمی SA:MP را اجرا کنید - می توانید نسخه های جدید را در اینجا پیدا کنید .من یک GTA اصلاح شده دارم: San Andreas و SA:MP بارگذاری نمی شوداگر بارگذاری نشد، مدهای خود را حذف کنید.هنگام راه‌اندازی GTA با SA:MP، شروع نمی‌شودفایل gta_sa.set را از پوشه userfiles خود حذف کنید و مطمئن شوید که هیچ گونه تقلب/mod ندارید.بازی با انفجار یک وسیله نقلیه تصادف می کنداگر 2 مانیتور دارید، 3 راه برای حل این مشکل وجود دارد:

  1. هنگام پخش sa-mp، مانیتور 2dr خود را غیرفعال کنید. (اگر دوست دارید مانیتور را روشن کنید، شاید چندان هوشمند نباشد.)

  2. کیفیت Visual FX خود را روی پایین تنظیم کنید. (Esc > Options > Display Setup > Advanced)

  3. نام پوشه GTA San Andreas خود را تغییر دهید (مثلاً به "GTA San Andreas2") (این اغلب کار می کند، اما گاهی اوقات ممکن است دوباره کار نکند، بنابراین باید نام آن را به چیز دیگری تغییر دهید.)


  4. ماوس من بعد از خروج از منوی مکث کار نمی کنداگر به نظر می‌رسد که ماوس شما در حالی که (تا حدی) در منوی مکث کار می‌کند، در بازی ثابت است، باید گزینه چند هسته‌ای sa-mp.cfg را غیرفعال کنید (آن را روی 0 تنظیم کنید). ضربه زدن مداوم Escape تا زمانی که ماوس دوباره پاسخ دهد ممکن است کارساز باشد، اما راه حل ساده ای نیست.فایل dinput8.dll وجود ندارداین احتمالاً زمانی رخ می دهد که DirectX به درستی نصب نشده باشد، سعی کنید دوباره آن را نصب کنید - فراموش نکنید رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. اگر مشکل همچنان وجود داشت، فقط به C: Windows System32 بروید و فایل dinput.dll را در دایرکتوری ریشه GTA San Andreas خود کپی کنید. که آن را حل می کند.من نمی توانم برچسب های نام بازیکنان دیگر را ببینم!لطفاً توجه داشته باشید که برخی از سرورها ممکن است دارای برچسب‌های نام در سطح جهانی غیرفعال باشند. در غیر این صورت، این مشکل اغلب در رایانه‌هایی با پردازنده‌های گرافیکی یکپارچه Intel HD رخ می‌دهد (که به هر حال واقعاً برای بازی در نظر گرفته نشده‌اند). متأسفانه، علت دقیق آن ناشناخته است و به نظر نمی رسد در حال حاضر یک راه حل جهانی در دسترس باشد. اگر این امکان وجود دارد و بودجه شما اجازه می دهد، یک راه حل طولانی مدت نصب یک کارت گرافیک اختصاصی در رایانه شما خواهد بود.
چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401 - 08:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :