آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
![]()
|
موضوعات
آمار
آخرین کاربران
امکانات جانبی
جدید ترین مطالب
درباره ما
![]()
|
یک مد چند نفره برای Grand Theft Auto: San Andreas که کاملاً با بازی San Andreas Multiplayer سازگار است.
SAMPVOICE یک SDK است که پلیر با نصب آن در کنار بازی و همچنین برنامه نویس با نصب آن در سرور میتوانند داخل SA-MP از ویس چت استفاده کنند.
لینک :
https://github.com/CyberMor/sampvoice
https://github.com/CyberMor/sampvoice/releases
https://s18.picofile.com/file/8431580234/AbolfazlsDozdVaPoliceV2_1_5_Just_SaMp_RozBlog_COM_.rar.html
چگونه کار می کند؟
اگر یک سرور توسط bAnticheat محافظت شود ، یک پخش کننده فقط در صورت باز کردن سرویس anticheat در رایانه خود ، قادر به پخش آن خواهد بود. هنگامی که یک پخش کننده به سرور متصل می شود ، باید به منظور احراز هویت ، کدی را که در سرویس گیرنده بود وارد کنید. این کد به طور خودکار در کلیپ بورد پخش کننده کپی می شود. پس از اتصال ، اگر پخش کننده مشتری را ببندد ، از تقلب یا هر چیز دیگری استفاده می کند ، توسط سرور لگد می شود.
هنگامی که یک پخش کننده ممنوع است ، از طریق شناسه سخت افزار ممنوع است ، به این معنی که تنها در صورت تغییر سخت افزار روی رایانه ، می توانید به سرور ملحق شوید. این روش قابل بهبود است.
پیکربندی شمای
اولین قدم برای درک طرحواره ای که از anticheat استفاده می کند. هنگامی که یک پخش کننده پادکست آنتی را به سرور وصل می کند ، سرور URL را که برنامه را نگه دارد ، برمی گرداند. در این نسخه ، می توانید پرونده های بازی تغییر یافته (از طریق چک) ، پرونده های ممنوعه ، دایرکتوری های ممنوعه و فرآیند ممنوع را شناسایی کنید. این یک طرح ساده است که من ایجاد کردم تا بتوانید بهتر درک کنید:
{
"gtaRunning" : true ,
"sampRunning" : true ,
"monitorProcessesConstantly" : true ,
"validationFiles" : [
{
"path" : "gta_sa.exe" ,
"hash" : "a559aa772fd136379155efa71f00c47aad34bbfeae6196b0fe1047d0645cbd26" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
},
{
"path" : "newton.dll" ,
"hash" : "5a62625396abcd729d37c969de60b6ff72c36fe8bda4f1ad96a5b97f2e96040b" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
},
{
"path" : "data/weapon.dat" ,
"hash" : "033b3db45a00464fd95cb28870c97b45b0712f0ac53f3e8c586c88aaa0a420f8" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
}
],
"forbiddenFiles" : [
{
"path" : "vorbisHooked.dll" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
}
],
"forbiddenDirectories" : [
{
"path" : "modloader" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
}
],
"forbiddenProcesses" : [
{
"name" : "cheatengine" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
},
{
"name" : "samphack" ,
"action" : "NONE"
}
]
}
این یک شیء JSON است که دستورالعمل هایی را که anticheat آن را درک و اجرا خواهد کرد ، در اختیار دارد. میخوام هر زمینه رو توضیح بدم:
gtaRunning - در صورت صحت ، AC اگر دائماً GTA در حال اجرا باشد ، مرتباً تحت نظر خواهد بود و اگر نمونه GTA در حال اجرا همان است که توسط آنتی باکت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. این امر حاکم خواهد بود که یک بازیکن می تواند چند نصب GTA داشته باشد ، یکی با تقلب و دیگری دیگری بدون ، و همیشه مجبور خواهد شد که از نصب تمیز استفاده کند. عدم اجرای GTA یا عدم اجرای GTA از محل "رسمی" ، منجر به ضربه خواهد شد.
sampRunning - در صورت صحت ، AC اگر دائماً SAMP کار می کند ، دائماً نظارت می کند. احتمالاً می تواند برای شخصی یا در نسخه های آینده مفید باشد.
monitorProcessesConstantly - در صورت صحیح بودن ، AC دائماً فرآیندهای در حال اجرا در رایانه پخش را تحت نظر دارد. اگر ممنوع پیدا کند ، لگد می خورد.
validationFiles - آرایه ای از پرونده ها. AC بررسی های پرونده های پخش کننده را با چکی که در طرح وارد می کنید مقایسه می کند. اگر بررسی ها متفاوت باشد ، AC عملکرد تعریف شده برای آن پرونده خاص را انجام می دهد. در این زمان ، فقط یک عمل در دسترس است ، یعنی PREVENT_CONNECT ، که مانع از اتصال AC به سرور می شود. در نسخه های آینده بیشتر خواهد بود.
forbiddenFiles - آرایه ای از پرونده ها. AC تأیید می کند که آیا هر یک از پرونده های ممنوع در فهرست GTA وجود دارد. اگر این کار را انجام دهد ، عملی برای آن پرونده خاص اجرا خواهد شد.
forbiddenDirectories - مجموعه ای از دایرکتوری ها. AC تأیید می کند که آیا هر یک از فهرست های ممنوعه در فهرست GTA وجود دارد. اگر این کار را انجام دهد ، عملی برای آن پرونده خاص اجرا خواهد شد.
پردازش های ممنوع - مجموعه ای از فرآیندها. AC بررسی خواهد کرد که آیا فرایند ممنوعه در حال انجام است یا خیر. اگر این کار را انجام دهد ، عمل برای آن فرآیند خاص اجرا خواهد شد.
برای کسانی که با JSON آشنا نیستند ، می توانید از این سایت استفاده کنید تا سعی کنید آن را بهتر تجسم کنید:
https://jsoneditoronline.org
سایت برای بررسی پرونده های پرونده (sha256):
https://md5file.com/calculator
پیکربندی فیلترها
ابتدا باید پوشه ای با نام bac را در داخل فیلترها ایجاد کنید. در آن پوشه ، یک پرونده خالی با نام uids.txt ایجاد کنید.
در صورت انجام هرگونه تغییر کد در پروژه مشتری ، تعریف SECURITY_CODE را به بررسی مشتری تغییر دهید (وارد کردن مشتری ، به سایت بالا بروید و چک sha256 را بگیرید).
تعریف SCHEMA_URL را به شمای ایجاد شده توسط شما تغییر دهید. شما باید در جایی از آن میزبانی کنید ، من توصیه می کنم که صحیح (خام) باشد.
گردآوری.
چگونه می توان ANTICHEAT را وصل کرد
مشتری را باز کنید ، IP سرور را وارد کرده و روی اتصال کلیک کنید. اگر همه کارها را درست انجام داده اید ، اکنون این پیام را مشاهده خواهید کرد: معتبر است. منتظر پیوستن بازیکن هستید. همچنین یک کد 5 رقمی را در کنار دکمه مشاهده خواهید کرد. لازم است آن کد در سرور معرفی شود. (فقط CTRL + V ، قبلاً در کلیپ بورد شماست)
PRINTSCREENS
رابط
هشدار پرونده تغییر یافته است
بازیکن ممنوعه
کد پیوستن را معرفی کنید
اگر می خواهید بدون آنتی عتیقه وارد شوید
وابستگی ها
بند
zcmd
sscanf
سوکت [0.1b] با رفع
دستورات ADMIN
/ bacban - بازیکن را ممنوع می کند
/ bacinfo - اطلاعاتی درباره پخش کننده نمایش می دهد
بارگیری ها
مشتری
منبع (مشتری + FILTERSCRIPT)
بازپرس
به روز رسانی : لطفا از نسخه دینامیکی GDK (یعنی libsampgdk.so.*
یاsampgdk4.dll
) استفاده کنید اگر احتمال وجود دارد که افزونه شما در کنار سایر پلاگین های مبتنی بر GDK اجرا شود یا شما قصد دارید بارگذاری چنین افزونه ها با پلاگین خود (به عنوان مثال، streamer).
این آموزش به شما چگونگی راه اندازی یک پروژه جدید GDK را با استفاده از CMake ، یک سیستم محبوب متقابل پلت فرم، گام به گام نشان می دهد.
یک دایرکتوری جدید برای پروژه خود ایجاد کنید. من به این پرونده به عنوان PROJECT_SOURCE_DIR در این آموزش مراجعه خواهم کرد.
SA-MP plugin SDK را دانلود کنید و مطالب را به PROJECT_SOURCE_DIR بردارید. شما می توانید آن را ازsamp-plugin-sdk repo یا جاهای دیگر دانلود کنید.
دانلود sampgdk-xyz-amalgamation.zip از این صفحه و extract sampgdk.c و sampgdk.h به PROJECT_SOURCE_DIR.
دانلود AMXConfig.cmake و AddSAMPPlugin.cmake اینجاو آنها را به PROJECT_SOURCE_DIR / cmake / ذخیره کنید.
کد منبع helloworld:helloworld.cpp وhelloworld.def را دانلود کنید و دو فایل را به PROJECT_SOURCE_DIR ذخیره کنید.
جایگزین تمام خطوط #include <sampgdk/...>
در helloworld.cpp با تنها خط#include "sampgdk.h"
.
در این مرحله شما باید یک ساختار دایرکتوری به صورت زیر داشته باشید:
-- PROJECT_SOURCE_DIR | |-- amx | |-- amx.h | |-- getch.h | |-- sclinx.h | |-- cmake | |-- AMXConfig.cmake | |-- AddSAMPPlugin.cmake | |-- amxplugin.cpp |-- plugin.h |-- plugincommon.h |-- helloworld.cpp |-- helloworld.def |-- sampgdk.c |-- sampgdk.h
بعد، فایل با نام CMakeLists.txt را در PROJECT_SOURCE_DIR با محتویات زیر ایجاد کنید:
پروژه (helloworld)
cmake_minimum_required ( VERSION 2.8)
لیست ( APPLEMENT CMAKE_MODULE_PATH $ {CMAKE_CURRENT_SOURCE_DIR} / cmake )
شامل (AMXConfig)
شامل (AddSAMPPlugin)
include_directories (
$ {CMAKE_CURRENT_SOURCE_DIR}
$ {CMAKE_CURRENT_SOURCE_DIR} / amx
)
add_definitions (-DSAMPGDK_AMALGAMATION)
add_samp_plugin (helloworld
amxplugin.cpp
helloworld.cpp
helloworld.def
sampgdk.c
sampgdk.h
)
CMake را دانلود و نصب کنید.
CMake یک سیستم ساخت متا کلاسیک است که پروژه ها را برای IDE های مختلف ایجاد می کند و سیستم هایی مانند ویژوال استودیو یا Makefiles را ایجاد می کند.
بیشتر توزیع های لینوکس بسته های CMake را ارائه می دهند.برای مثال، در اوبونتو می توان از طریق apt-get به آن نصب کرد:
sudo apt-get cmake نصب کنید
بدیهی است که شما همچنین باید یک کامپایلر C ++ داشته باشید، بنابراین ممکن است بخواهید چیزی مانند GCC یا Visual Studio 2013 Express را نصب کنید.
در بقیه این آموزش، از cmake-gui، ظاهر GUI برای CMake که همراه با نصب CMake اصلی استفاده می کنید، استفاده می شود. در لینوکس به احتمال زیاد در یک بسته جداگانه قرار می گیرد که چیزی شبیه cmake-qt-gui یا مشابه آن است.
اگر شما با خط فرمان راحت هستید، می توانید از اینجا ببندید و فرمان زیر را اجرا کنید:
cmake PROJECT_SOURCE_DIR -G " ژنراتور شما "
جایی که Your Generator
یکی از ژنراتورهای پشتیبانی شده توسط CMake است (cmake --help
برای فهرست ژنراتورها). این یک فایل پروژه یا یک فایل makefile را صادر می کند، همه چیز برای انجام این کار، ساختن پروژه است.
باز کردن CMIK GUI (منوی شروع -> برنامه ها -> دستور CMake یا cmake-gui) و فیلدهای زیر را پر کنید:
کد منبع کجاست؟
این مسیر کامل به PROJECT_SOURCE_DIR شما است.
از کجا باینری بسازیم
این پوشه ای است که فایل های خروجی ایجاد می شود. شما می توانید هر دایرکتوری که مایل هستید انتخاب کنید. معمولا این چیزی شبیه PROJECT_ROOT / build است.
اجازه دهید آن را PROJECT_BINARY_DIR نام گذاری کنیم.
پیکربندی را فشار دهید
ژنراتور انتخابی خود را انتخاب کنید.
اگر از ویژوال استودیو 2013 استفاده می کنید، "ویژوال استودیو 12 2013" را انتخاب کنید. اگر شما بر روی لینوکس بنویسید احتمالا باید "Makefiles یونیکس" باشد.
مطبوعات تولید
CMake راه حل ویژوال استودیو یا Makefile خود را ایجاد کرده و آن را به PROJECT_BINARY_DIR ذخیره کرده است.
اکنون می توانید این پروژه را بسازید.
لینک های مفید
پلیس و پلیس های سرگرم کننده قدیمی و دزدان دریایی برای اصلاح چند نفره SA-MP
سرور زنده svr.sfcnr.com:7777 را بازی کنید »
پلیس و سارقان سان فایررو در اواخر سال 2012 دسامبر به عنوان یک پلیس و سارقین پایه ناقص آغاز شد که جامعه ی SA-MP را با داشتن منحصر به فرد به خود اختصاص داد - به عنوان مثال، اولین سرور Cops and Robber برای Deathmatch است.
برای بیش از نیمی از دهه، هزاران نفر از بازیکنان سان فیررو پلیس و دزدان حمایت شده اند و برای بسیاری از آنها یک حافظه دوران کودکی ایجاد کرده است.
اعتبار به طور کلی به بالای فایل های منبع اضافه می شود، اگر شما از دست رفته، پیام من!
برای راهنمایی در مورد چگونگی راه اندازی سرور، لطفا از ویکی ما بازدید کنید.
اعتبار: داش
ده ها ویژگی وجود دارد که توسط سرور برای کاربران فراهم می شود
اغلب همه این ویژگی ها به ماژول هایی تبدیل شده اند که می توانند به راحتی توسط توسعه دهندگان SF-CNR قابل استفاده باشند.
مشاغل چه چیزی باعث می شود جامعه منبع باز به عنوان یک مکان شگفت انگیز برای یادگیری، الهام بخشیدن و ایجاد ایجاد شود.
هر گونه مشارکتی که انجام می دهید بسیار قدردانی می شود .
git checkout -b feature/AmazingFeature
)git commit -m 'Add some AmazingFeature'
)git push origin feature/AmazingFeature
( git push origin feature/AmazingFeature
)توزیع شده تحت مجوز MIT. برای کسب اطلاعات بیشتر به LICENSE
مراجعه کنید.
دانلود :
https://github.com/zeelorenc/sf-cnr.git
Nex Anticheat (Nex-AC) - یک حفاظت جامع است که ترکیبی از ضد سرقت قدرتمند و حفاظت در مقابل حملات مختلف (سیل، DoS) است.
Anticheat تشخیص بازی های محبوب فورا مجازات cheaters.
Anti-DoS ترکیبی از ضد سیل قابل تنظیم، ضد DOS در سطح شبکه و بسیاری از ابزارهای حفاظت در برابر هک، crashers و غیره
تنظیمات در یک فایل جداگانه قرار دارد (scriptfiles \ nex-ac_settings.cfg)
قابلیت مشاهده آمار از anticheat برای تمام زمان کار سرور از زمان راه اندازی آن به صورت خودکار زمانی که سرور خاموش می شود نمایش داده می شود. ذخیره شده در ورود به سرور (server_log.txt)
به صورت اختیاری، می توانید حالت اشکال زدایی را برای ثبت تمام اقدامات فعال کنید
قابلیت تنظیم هر یک از زبان های موجود.
همچنین فرآیند ترجمه یونجه را به زبان های دیگر ساده می کند
هنگامی که یکی از ضد تقلب را به وجود می آورد، نامیده می شود
playerid
- شناسهplayerid
ip_address[]
- آدرس آی پی فریبکارtype
- نوع تقلب (زمانی که0
آن ID را نشان می دهد، زمانی که1
- IP)code
- کد (شناسه) ضد تقلب
برای فعال / غیر فعال کردن یکی از ضد تقلب استفاده کنید
code
- شناسه ضد تقلبenable
-1
برای فعال کردن /0
غیر فعال کردن
برای فعال / غیرفعال کردن یکی از ضد تقلب برای یک بازیکن خاص، از آن استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن که نیاز به فعال / غیر فعال کردن ضد تقلب استcode
- شناسه ضد تقلبenable
-1
برای فعال کردن /0
غیر فعال کردن
اضافه شده در v1.3:
برای بررسی اینکه آیا یکی از ضد تقلب فعال یا غیر فعال شده است، استفاده کنید
code
- شناسه ضد تقلب- بازگشت
1 (true)
اگر فعال باشد یا0 (false)
اگر غیر فعال شود
برای بررسی اینکه آیا یکی از ضد تقلب برای یک بازیکن خاص فعال یا غیر فعال شده است، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن برای بررسی اینکه آیا ضد تقلب فعال / غیر فعال شده برای اوcode
- شناسه ضد تقلب- بازگشت
1 (true)
اگر فعال باشد یا0 (false)
اگر غیر فعال شود
اضافه شده در v1.8.8:
برای به دست آوردن مقدار سلامت بازیکن استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن&Float:health
- متغیر برای سلامتی ذخیره سازی، گذر از مرجع
برای گرفتن مقدار زرهی بازیکن استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن&Float:armour
- متغیر برای زره پوش ذخیره شده، توسط مرجع منتقل می شود
برای بدست آوردن مقدار سلامت وسیله استفاده کنید
vehicleid
- شناسه وسیله نقلیه&Float:health
- متغیر برای سلامتی ذخیره سازی، گذر از مرجع
استفاده از اسلحه و مهمات را در یک اسلحه خاص یک بازیکن استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکنslot
- اسلات که در آن نیاز به گرفتن اسلحه و مهمات&weapons
- متغیر برای شناسه سلاح ذخیره سازی، منتقل شده توسط مرجع&ammo
- متغیر برای مقدار ذخیره سازی مهمات، منتقل شده توسط مرجع
استفاده از سلاح و مهمات یک بازیکن
playerid
- شناسه بازیکن&weapon1
- متغیر برای ذخیره سازی سلاح 1، توسط مرجع منتقل می شود&weapon1_ammo
- متغیر برای ذخیره سازی مقدار مهمات برای سلاح 1، توسط مرجع منتقل می شود&weapon2
- متغیر برای ذخیره سازی سلاح 2، منتقل شده توسط مرجع&weapon2_ammo
- متغیر برای ذخیره سازی مقدار مهمات برای سلاح 2، توسط مرجع منتقل می شود&weapon3
- متغیر برای ذخیره سازی سلاح 3، منتقل شده توسط مرجع&weapon3_ammo
- متغیر برای ذخیره سازی مقدار مهمات برای سلاح 3، توسط مرجع منتقل می شود
استفاده از موقعیت مکانی بازیکن
playerid
- شناسه بازیکن&Float:x
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات x، توسط مرجع منتقل می شود&Float:y
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات y، توسط مرجع منتقل می شود&Float:z
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات z، توسط مرجع منتقل می شود
استفاده از سرعت خودرو را افزایش دهید
vehicleid
- شناسه وسیله نقلیه&Float:x
- متغیر برای ذخیره سازی x سرعت، توسط مرجع منتقل می شود&Float:y
- متغیر برای ذخیره سازی سرعت y، توسط مرجع منتقل می شود&Float:z
- متغیر برای ذخیره سازی z سرعت، توسط مرجع منتقل می شود
برای سرعت پخش بازیکن استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- سرعت پخش یا
0
را در صورتی که بازیکن وصل نشده باشد، می گیرد
برای دریافت شاخص (ID) یک انیمیشن فعلی بازیکن استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- شناسه انیمیشن یا
0
اگر بازیکن وصل نیست، بازگرداند
استفاده از ID شناسه باز شده یک بازیکن را دریافت کنید
playerid
- شناسه بازیکن- ID مربوط به محاوره را برمی گرداند یا
-1
اگر بازیکن وصل نشده باشد
استفاده از مقدار دریافت پول بازیکن
playerid
- شناسه بازیکن- مقدار پول یا
0
اگر بازیکن وصل نشده باشد بازمی گرداند
برای دریافت شناسه وسیله نقلیه که بازیکن سعی می کند وارد کنید، از آن استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- ID دستگاه خودرو را برمی گرداند و
0
اگر دستگاه وصل نشده باشد
برای گرفتن شناسه وسیله نقلیه که در آن یک بازیکن است، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- ID دستگاه خودرو را برمی گرداند و
0
اگر دستگاه وصل نشده باشد
برای دریافت یک ID سلاح فعلی بازیکن استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- ID مربوط به سلاح را برمی گرداند یا
-1
اگر بازیکن وصل نشده باشد
استفاده از صندلی در وسیله نقلیه که بازیکن است استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- شناسه صندلی را برمی گرداند یا
-1
اگر بازیکن وصل نشده باشد
برای دریافت شناسه اقدام خاص یک بازیکن استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- شناسه عمل خاص یا
0
را در صورتی که بازیکن وصل نشده باشد، دریافت می کند
برای دریافت شناسه اقدام خاص قبلی یک بازیکن استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- شناسه قبلی اقدام خاص یا
0
را در صورتی که بازیکن وصل نشده باشد، را نشان می دهد
استفاده از شناسه آخرین سلاح که یک بازیکن شلیک کرد
playerid
- شناسه بازیکن- شناسه آخرین سلاح یا
-1
اگر بازیکن وصل نشده باشد، باز می گرداند
برای دریافت ID از آخرین وانت که یک بازیکن برداشت کرد استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- شناسه آخرین pickup pickup یا
-1
را در صورتی که بازیکن وصل نشده باشد، باز می گرداند
استفاده از زمان آخرین نشانه به روز رسانی بازیکن
playerid
- شناسه بازیکن- نشانگر زمان آخرین بروزرسانی را برمی گرداند و
0
اگر بازیکن وصل نشده باشد
استفاده از آخرین نشانه (مجدد) بازیکن (سلاح) بازیکن
playerid
- شناسه بازیکن- نشانگر زمان آخرین بارگذاری مجدد یا
0
را در صورتی که بازیکن وصل نشده باشد، باز می گرداند
برای گرفتن آخرین مهر تایپ زمان ورود خودرو به دستگاه پخش استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- نشانگر زمان آخرین تلاش ورودی را نشان می دهد یا
0
اگر بازیکن وصل نشده باشد
برای گرفتن آخرین مهر تایپ زمان پخش بازیکن استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- نشانگر زمان آخرین شات را برمی گرداند و
0
اگر بازیکن وصل نشده باشد
استفاده از آخرین نشانه زمان نشست بازیکن است
playerid
- شناسه بازیکن- نشانگر زمان آخر تخم ریزی و یا
0
را در صورتی که بازیکن وصل نشده باشد، بازمی گرداند
برای بررسی اینکه آیا نشانگرهای ورود / خروج در فضای داخلی برای یک بازیکن فعال یا غیرفعال شده است، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- بازگشتی
1 (true)
اگر فعال باشد یا0 (false)
اگر غیرفعال شود
برای بررسی اینکه آیا جایزه شیرین برای یک بازیکن فعال یا غیرفعال شده است، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- بازگشتی
1 (true)
اگر فعال باشد یا0 (false)
اگر غیرفعال شود
برای بررسی اینکه آیا یک بازیکن در ModShop است یا خیر، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- بازگشت
1 (true)
اگر آن را داشته باشد یا0 (false)
اگر آن نیست
برای بررسی اینکه آیا بازیکن یخ زده است یا خیر، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- بازگشت
1 (true)
اگر منجمد یا0 (false)
اگر نه یخ زده
برای بررسی اینکه آیا یک بازیکن مرده است یا خیر، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- بازگشت
1 (true)
اگر مرده باشد یا0 (false)
اگر نه مرده است
برای بررسی اینکه آیا یک بازیکن بر روی یک سرور است یا خیر، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- بازگشت
1 (true)
اگر آن را داشته باشد یا0 (false)
اگر آن نیست
اضافه شده در v1.9.37:
نامیده می شود زمانی که هر گونه هشدار از یکی از ضد تقلب را آغاز می کند
playerid
- شناسه متقلب مظنونip_address[]
- آدرس آی پی متقلب مظنونtype
- نوع تقلب (زمانی که0
آن ID را نشان می دهد، زمانی که1
- IP)code
- کد (شناسه) ضد تقلبcode2
- کد زیر (شناسه) چک ضد تقلبcount
- شمار هشدارهای ناشی از شکنجه مشکوک
زمانی که هشدارهای ضد سیل بر روی یکی از محافظت کنندگان عمومی ایجاد می شود، نامیده می شود
playerid
- شناسه فلیکر مشکوکpublicid
- شناسه عمومی که خیلی سریع نامیده می شودcount
- شمار هشدارهای ناشی از آتش سوزی مشکوک
زمانی که هر هشدار NOP را در یکی از توابع محافظت شده فراخوانی می شود، فراخوانی می شود
playerid
- شناسه متقلب مظنونnopid
- شناسه چک NOPcount
- شمار هشدارهای ناشی از شکنجه مشکوک
استفاده از یک بازیکن خاص توسط یک ضد انفجار را با استفاده از یک بازی انجام دهید
playerid
- شناسه بازیکن که با desync برای زمان تاخیر لگد می شودcode
- شناسه ضد تقلب (با برخی از کدها وسیله نقلیه پخش خواهد شد پس از قطع ارتباط خود را resynced)
برای بررسی اینکه آیا یک بازیکن (در حال) لگد زده یا نه، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- بازگشت
1
برای ضربه زدن بر روی دو پا،2
برای ضربه زدن در یک وسیله نقلیه (راننده)،3
اگر بازیکن قبلا قطع شده باشد یا0
اگر لگد نزند
اضافه شده در v1.9.40:
استفاده از موقعیت مکانی بازیکن را دریافت کنید
playerid
- شناسه بازیکن&Float:x
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات x، توسط مرجع منتقل می شود&Float:y
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات y، توسط مرجع منتقل می شود&Float:z
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات z، توسط مرجع منتقل می شود
اضافه شده در v1.9.41:
برای فعال کردن / غیرفعال کردن یکی از ضد NOP ها، از آن استفاده کنید
nopcode
- شناسه ضد NOPenable
-1
برای فعال کردن /0
غیر فعال کردن
برای فعال / غیرفعال کردن یکی از ضد NOP ها برای یک بازیکن خاص، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن که نیاز به فعال / غیر فعال کردن anti-NOP استnopcode
- شناسه ضد NOPenable
-1
برای فعال کردن /0
غیر فعال کردن
برای بررسی اینکه آیا یکی از ضد NOP ها فعال یا غیرفعال شده است، استفاده کنید
nopcode
- شناسه ضد NOP- بازگشت
1 (true)
اگر فعال باشد یا0 (false)
اگر غیر فعال شود
برای بررسی اینکه آیا یکی از ضد NOP ها برای یک بازیکن خاص فعال یا غیر فعال شده است، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن برای بررسی اینکه آیا anti-NOP فعال یا غیرفعال شده استnopcode
- شناسه ضد NOP- بازگشت
1 (true)
اگر فعال باشد یا0 (false)
اگر غیر فعال شود
اضافه شده در v1.9.42:
برای دریافت شناسه راننده خودرو استفاده کنید
vehicleid
- شناسه وسیله نقلیه- شناسه راننده یا
INVALID_PLAYER_ID
اگر وسیله نقلیه وجود نداشته باشد
برای دریافت شناسه داخل خودرو استفاده کنید
vehicleid
- شناسه وسیله نقلیه- اگر وسیله نقلیه وجود نداشته باشد، شناسه داخلی را نشان می دهد یا
0
را نشان می دهد
برای گرفتن شناسه نقاشی خودرو استفاده کنید
vehicleid
- شناسه وسیله نقلیه- اگر وسیله نقلیه وجود نداشته باشد، شناسه paintjob یا
3
را نشان می دهد
اضافه شده در v1.9.43:
برای گرفتن موقعیت خودرو استفاده کنید
vehicleid
- شناسه وسیله نقلیه&Float:x
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات x، توسط مرجع منتقل می شود&Float:y
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات y، توسط مرجع منتقل می شود&Float:z
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات z، توسط مرجع منتقل می شود
استفاده از چرخ دنده خودرو z استفاده کنید
vehicleid
- شناسه وسیله نقلیه&Float:z_angle
- متغیر برای ذخیره سازی z چرخش، توسط مرجع منتقل می شود
استفاده از موقعیت مکانی وسیع خودرو
vehicleid
- شناسه وسیله نقلیه&Float:x
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات x، توسط مرجع منتقل می شود&Float:y
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات y، توسط مرجع منتقل می شود&Float:z
- متغیر برای ذخیره سازی مختصات z، توسط مرجع منتقل می شود
استفاده از وسیله نقلیه برای چرخش خودرو
vehicleid
- شناسه وسیله نقلیه&Float:z_angle
- متغیر برای ذخیره سازی z چرخش، توسط مرجع منتقل می شود
اضافه شده در v1.9.46:
استفاده از شناسه داخلی که در آن یک بازیکن است، استفاده کنید
playerid
- شناسه بازیکن- ID دستگاه داخلی را برمی گرداند یا
0
اگر دستگاه وصل نشده باشد
اسکریپت را می توان در هر یک از زبان های موجود پیکربندی کرد. برای انجام این کار، فقط محلی سازی دلخواه را دانلود کنید، آن را در پوشه ای ذخیره کنید که حاوی اصلی باشد (nex_ac.inc) و اسکریپت خود را مجددا کامپایل کنید.
آیا شما در هنگام تدوین این انتی سایتی با YSI خطایی می کنید؟ برخی نکات را بخوانید
Just-samp.rozblog.com
Samp anticheat client
سلام
الان میخوام یک آنتی چیت معرفی کنم که با همه ی انتی چیت های سمپ خیلی فرق داره
حتما شما انتی چیتی که مجبورید همراه بازی کانتر اجرا کنید تا بتونید وارد سرور بشید رو میشناسید
این انتی چیت هم همینطور کار میکند اما نیازی به اجرای همزمان ان نیست
شما فقط باید ان رو در کنار سمپ نصب کنید
این انتی چیت میتواند به راحتی فایل های چیت بازیکن را تشخیص بدهد و با نشان دادن اسم فایل چیت بازیکن را کیک کند
برای استفاده از این انتی چیت:
۱.بازیکن باید کلاینت انتی چیت را کنار سمپ سمپ نصب کرده باشد
۲.برای استفاده در سرور هم یک پلاگین و یک فابل ini دارد که باید به سرور اضافه کنید(پلاگین را در پوشه ی plugins و اسم ان را جلوی plugin در فایل server.cfg اضافه کنید و فایل ini را در کنار فایل server.cfg کپی کنید)
برای حذف کردن انتی چیت از سرور فقط کافیه اسم پلاگین رو از فایل server.cfg بردارید
بازیکنی که این برنامه را نصب نکرده باشد نمیتواند وارد سرور شود
این برنامه چیت s0beit را غیر فعال میکند(کیک نمیکند)
حتی فایل های در حال اجرای همزمان با بازی (نصب نشده در محیط بازی) را شناسایی میکند.
باتوجه به این که بعضی مود لودر ها میتوانند چیت ها را هنگام بازی چیت ها را لود کنند
این انتی چیت حتی چیت هایی که در هنگام بازی لود میشوند را شناسایی میکند (قابل توجه چیتر هایی که فکر میکنند خیلی زرنک هستند😎)
لینک دانلود :
اینجا دو تا کلاینت است که پیشنهاد میکنم هر دوتا را نصب کنید
http://just-samp.rzb.ir/66
http://just-samp.rzb.ir/67
http://just-samp.rzb.ir/post/104
منبع :
Just-samp.rozblog.com
http://just-samp.rozblog.com/post/33
سلام این گیم مد رو دیروز ساختم
یک گیم مد معمولی freeroam است
با قابلیت انتخاب شهر قبل از انتخاب کلاس
دارای سیستم ادمینی و وی ای پی خوب
دارای مپ قشنگ و جزیره ادمین ها
دانلود :
http://s9.picofile.com/file/8299131768/Amir_Freeroam_Just_samp_rozblog_com_.rar.html
سلام
اینم اموزش ساخت سرور سمپ به صورت کامل همراه با شیوه اضافه کردن ان به هاست لیست سمپ و ران کردن چند سرور روی یک سیستم
شما باید اول پوشه ی سرور سمپ را دانلود کنید :
از لینک زیر دانلود کنید چون با یک فایل تصویری اموزشی همراه است :
http://s6.picofile.com/file/8258414634/Amoozesh_sakht_server_SA_MP_Just_SaMp_RozBlog_COM_.rar.html
--->کلیک کنید<---
https://s18.picofile.com/file/8431580234/AbolfazlsDozdVaPoliceV2_1_5_Just_SaMp_RozBlog_COM_.rar.html
دوم بقیه اش رو برید توی فایلی که دانلود کردین ببینید :)
اپدیت شد!
۱) اموزش ساخت سرور :
اول پوشه ی سرور رو دانلود کنید 👆👆👆
بعد باید فایل server.cfg رو باید باز کنید
در اون طبق اموزش بالا فایل را دست کاری کنید
۲) گیم مد و فیلتر اسکریپت :
اسکریپت نویسی سمپ خیلی اسونه چون تمام کدهاش شبیه جمله های زبان انگلیسی است
مثلا شما باید کد های مخصوص زمان اجرای گیم مد را زیر خط
()public OnGameModeInit بنویسید
یا کد برای فهمیدن این که بازیکن سوار وسیله نقلیه است یا نه : (IsPlayerInAnyVehicle(playerid
و برای یاد گرفتن زبان برنامه نویسی ان یعنی pawno
اول باید انگلیسی بلد باشی
بعد شروع کنی با یک گیم مد اماده کار کردن که شما میتوانید اون رو از انجمن خود سمپ یعنی
http://forum.sa-mp.com/forumdisplay.php?f=71
دانلود کنید
هرچی برنامه نویسی هم بتونید بیشتر بفهمید میتونه به شما بیشتر کمک کنه
نصب فیلتر اسکریپت :
وارد پوشه ی سرور بشید سپس پوشه ی pawn رو باز کنید
فایل pawno.exe را باز کنید سپس کد زیر را وارد کنید و دکمه ی ابی شبیه مثلث در بالای صفحه رو بزنید ذخیره وصبر کنید
زمانی که کامپایل شد فایلی که .amx دارد را در پوشه ی filterscripts کپی کنید و سپس اسم ان را در فایل server.cfg جلوی filterscripts با یک فاصله بنویسید و فایل را ذخیره کنید
۳) اجرا کردن چند سرور روی یک سیستم :
خب اول اینو میدونید که پوشه ی مربوط به هر سرور رو باید جدا از هم بزارید
حالا شما باید بری به فایل server.cfg
توی اون یک خط هست که نوشته
Port 7777
خب این خط پورت سرور شما رو نشون میده که سرورتون روش اجرا میشه و شما میتونید اون رو به دلخوه به یک عدد چهار رقمی بیشتر از ۷۷۷۷ تغیر بدید مثلا ۹۹۹۹
حالا برای این که بتونید دو سرور هم زمان درست کنید باید پورت دو سرور مخالف هم باشد (مثل هم نباشد مثلا یکی ۷۷۷۷ و دیگری۷۷۷۸ باشد یا هر چیز دیگه )
۴) انلاین کردن سرور بدون وی پی اس (پورت فورواردینگ) :
اول باید برید به تنظیمات مودم
برای رفتن به تنظیمات مودم
برو به لینک زیر
192.168.1.1
اگه با این لینک نشد پشت مودم رو برچسپه اینو نوشته
بعد باید لوگین بشی
معمولا تو همه مودم ها رمز و یوزرنیم هردوتا admin است
بعد برو تو قسمت Advanced setting بعد قسمت NAT بعد vitrual server
اگه نتونستید پیداش کنید بگردید تا دو مورد اخری رو ببینید
حالا تو قسمت start port و end port
پورت سرورتون که توی فایل server.cfg در جلوی خط port (فکنم خط سوم یا پنجم)
است رو جلوی هر دوتا بنویسید بعد برو تو منوی استارت و run رو باز کن و بعد توش بنویس cmd و اینتر رو بزن تا یک صفحه سیاه باز بشه حالا توش بنویس ipconfig و اینتر کن سپس ایپی که روبروی localipaddress نوشته رو تو قسمت localipaddress تنظیمات مودم بنویسید بعد add و save کنید
اگه دوتا یا بیشتر سرور اجرا میکنید با پورت های مختلف باید برای همه پورت فورواردینگ کنید
حالا توگرگل سرچ کن my ip و ای پی خودتو با پورت رو بده به بقیه تا بیان تو سرورت
مثلا
پورت : ایپی
192.168.1.100:7777
ذکر بدون منبع واقا حرام است 🙏🙏🙏🙏
Just-samp.rozblog.com
لینک گیم مد خودم در همین سایت :
Just-samp.rozblog.com/post/23
😎
لینک بهترین بهترین بهترین انتب چیت سمپ:
Just-samp.rozblog.com/post/33
لینک اموزش کد strcat :
http://just-samp.rozblog.com/post/24
لینک نمونه فیلتر اسکریپت همرا با توضیحات:
😎http://just-samp.rozblog.com/post/27
https://s18.picofile.com/file/8431580234/AbolfazlsDozdVaPoliceV2_1_5_Just_SaMp_RozBlog_COM_.rar.html
این سیو کاملا 100 درصد میباشد و همهچیزش تمان شده و الان :
1) یونیفرم پلیس و دکتر و مکانیک و لباس مسابقه ماشین سواری را دارد
2) تمام مرحله ها تمام شده اند
3) تمام گواینامه ها رو گرفته
4) تمام منطقه ها سبز هستند
5) در داخل خانه اسلحه اضافه شده و بیرون خانه اش یک تانک و یک جت پارک شده
6) تمام اسکیل ها 100 درصد هستند
7) دو ماشین اسپورت شده در گاراژ دارد
8) پولش 999999999 است
برای دانلود و اموزش نصب به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...
به همراه تویحات در کد
برای نصب
وارد پوشه ی سرور بشید سپس پوشه ی pawn رو باز کنید
فایل pawno.exe را باز کنید سپس کد زیر را وارد کنید و دکمه ی ابی شبیه مثلث در بالای صفحه رو بزنید ذخیره وصبر کنید
زمانی که کامپایل شد فایلی که .amx دارد را در پوشه ی filterscripts کپی کنید و سپس اسم ان را در فایل server.cfg جلوی filterscripts با یک فاصله بنویسید و فایل را ذخیره کنید
لینک اموزش :
http://just-samp.rozblog.com/post/30
کد اسکریپت :
#include <a_samp> // ketabkhaneye a_samp.inc ra baraye script moarefi mikonim
new VehicleName[][] = // esm mashin hara betartib id minevisim
{
"Landstalker", // esm mashin id 400
"Bravura",
"Buffalo",
"Linerunner",
"Pereniel",
"Sentinel",
"Dumper",
"Firetruck",
"Trashmaster",
"Stretch",
"Manana",
"Infernus",
"Voodoo",
"Pony",
"Mule",
"Cheetah",
"Ambulance",
"Leviathan",
"Moonbeam",
"Esperanto",
"Taxi",
"Washington",
"Bobcat",
"Mr Whoopee",
"BF Injection",
"Hunter",
"Premier",
"Enforcer",
"Securicar",
"Banshee",
"Predator",
"Bus",
"Rhino",
"Barracks",
"Hotknife",
"Trailer",
"Previon",
"Coach",
"Cabbie",
"Stallion",
"Rumpo",
"RC Bandit",
"Romero",
"Packer",
"Monster Truck",
"Admiral",
"Squalo",
"Seasparrow",
"Pizzaboy",
"Tram",
"Trailer",
"Turismo",
"Speeder",
"Reefer",
"Tropic",
"Flatbed",
"Yankee",
"Caddy",
"Solair",
"Berkley's RC Van",
"Skimmer",
"PCJ-600",
"Faggio",
"Freeway",
"RC Baron",
"RC Raider",
"Glendale",
"Oceanic",
"Sanchez",
"Sparrow",
"Patriot",
"Quad",
"Coastguard",
"Dinghy",
"Hermes",
"Sabre",
"Rustler",
"ZR-350",
"Walton",
"Regina",
"Comet",
"BMX",
"Burrito",
"Camper",
"Marquis",
"Baggage",
"Dozer",
"Maverick",
"News Chopper",
"Rancher",
"FBI Rancher",
"Virgo",
"Greenwood",
"Jetmax",
"Hotring",
"Sandking",
"Blista Compact",
"Police Maverick",
"Boxville",
"Benson",
"Mesa",
"RC Goblin",
"Hotring Racer",
"Hotring Racer",
"Bloodring Banger",
"Rancher",
"Super GT",
"Elegant",
"Journey",
"Bike",
"Mountain Bike",
"Beagle",
"Cropdust",
"Stunt",
"Tanker",
"RoadTrain",
"Nebula",
"Majestic",
"Buccaneer",
"Shamal",
"Hydra",
"FCR-900",
"NRG-500",
"HPV1000",
"Cement Truck",
"Tow Truck",
"Fortune",
"Cadrona",
"FBI Truck",
"Willard",
"Forklift",
"Tractor",
"Combine",
"Feltzer",
"Remington",
"Slamvan",
"Blade",
"Freight",
"Streak",
"Vortex",
"Vincent",
"Bullet",
"Clover",
"Sadler",
"Firetruck",
"Hustler",
"Intruder",
"Primo",
"Cargobob",
"Tampa",
"Sunrise",
"Merit",
"Utility",
"Nevada",
"Yosemite",
"Windsor",
"Monster Truck",
"Monster Truck",
"Uranus",
"Jester",
"Sultan",
"Stratum",
"Elegy",
"Raindance",
"RC Tiger",
"Flash",
"Tahoma",
"Savanna",
"Bandito",
"Freight",
"Trailer",
"Kart",
"Mower",
"Duneride",
"Sweeper",
"Broadway",
"Tornado",
"AT-400",
"DFT-30",
"Huntley",
"Stafford",
"BF-400",
"Newsvan",
"Tug",
"Trailer",
"Emperor",
"Wayfarer",
"Euros",
"Hotdog",
"Club",
"Trailer",
"Trailer",
"Andromada",
"Dodo",
"RC Cam",
"Launch",
"Police Car (LSPD)",
"Police Car (SFPD)",
"Police Car (LVPD)",
"Police Ranger",
"Picador",
"S.W.A.T. Van",
"Alpha",
"Phoenix",
"Glendale",
"Sadler",
"Luggage Trailer",
"Luggage Trailer",
"Stair Trailer",
"Boxville",
"Farm Plow",
"Utility Trailer" // esm mashin id 600
};
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) /* zamani ke bazikon halatesh taghir mikone masalan piade bode baed savar mashin mise */
{
new string[100]; // ye hafeze baraye zakhireye esm mahini ke be bazikon neshon dade mishe ba andazeye 100 doros kon
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { // age player savar mashin shod
new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid); // id mashin player o begir bezar to newcar
format(string, sizeof(string), "~g~%s",VehicleName[GetVehicleModel(newcar)-400]); /* modele id mashin player (yani newcar) ra peyda kon(( baraye peda shoden esmesh - 400 esh kon) ( chon esm ha az 0 shoro mishan vali modele mashina az 400)) va ye matn ba esmesh besaz va nezar to string */
GameTextForPlayer(playerid, string, 2000, 1); /* paiin samte rast baraye player string ra neshon bede be modeate 2sanie ( har 1 sanie mishe 1000mili sanie */
}
}
return 1;
}
برای نشان دادن توضیحات از // یا /* و */ استفاده میکنند
سلام در کد گیم مد و فیلتر اسکریپت نیمیتوانیم خط بلندی بنویسیم چون کامپایلر بهش گیر میده
اما من اینجا روشی بهتون اموزش میدم که بتونید با اون مثلا یک پیام خلی بلند را به بازیکن ارسال کنید
شما با استفاده از stract راحت میتونید این کار را بکنید
اول یه مثال براتون میزنم:
این یک سی ام دی rules هست که قوانین سرور را به بازیکن نشان میدهد
#include <a_samp> #include <zcmd> CMD:rules(playerid, params[]) |
خب شما مثل مثال بالا راحت میتونید یک پیام بزرگ را برای یک پلیر از طریق یک سی ام دی بفرستید
خیلی قشنگه و اینو بدونین اگه امتحانش نکنید ضرر کردین از من گفتن بود
اخرین ورژن : 2.1.5(final)
https://s18.picofile.com/file/8431580234/AbolfazlsDozdVaPoliceV2_1_5_Just_SaMp_RozBlog_COM_.rar.html
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
عضويت سريع
لینک دوستان