آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
|
موضوعات
آمار
آخرین کاربران
امکانات جانبی
جدید ترین مطالب
درباره ما
|
یک مد چند نفره برای Grand Theft Auto: San Andreas که کاملاً با بازی San Andreas Multiplayer سازگار است.
پروژه open.mp پروژه ای است که تصمیم دارد تا لانچری جدید برای بازی کردن آنلاین Grand Theft Auto : San Andreas بسازد و همچنین برای نسخه ایندروی هم آن را انتشار دهد.
لینک پروژه :
https://open.mp/
دیسکورد پروژه :
https://discord.gg/samp
نظرات تیم open.mp در مورد SA-MP برای اندروید
سلام به همه،
ما فقط می خواستیم در مورد نظرات خود در مورد SA-MP برای Android یک پست وبلاگ سریع بنویسیم ، زیرا در مورد فیلم های YouTube و Discord نظرات زیادی راجع به آن دریافت کرده ایم.
همانطور که در ویدیوی YouTube خود بیان کردیم ، ما از نسخه فعلی SA-MP برای Android پشتیبانی نمی کنیم. این برنامه با استفاده از کد منبع ساخته شده از تیم SA-MP ایجاد شده است که باعث غیرقانونی بودن برنامه می شود.
ما سرقت کد دیگران را نمی پذیریم و استفاده از کد سرقتی را نیز رد نمی کنیم. ما همچنین با فعالیت های غیرقانونی ارتباط برقرار نمی کنیم.
می بینیم که بازی چند نفره GTA SA برای موبایل دارای جامعه بزرگی است و ما می خواهیم از این انجمن برای open.mp استقبال کنیم.
ما در حال حاضر در حال بحث و بررسی هستیم که چگونه می توانیم حالت چند نفره خود را برای SA mobile ایجاد کنیم ، به طوری که این کار به صورت قانونی و عادلانه انجام شود! :)
این بدان معناست که امکان وجود Open.mp برای موبایل در آینده بسیار زیاد است ، بنابراین لطفاً تا وقتی که ما این مسئله را تشخیص دادیم ، همچنان از ما حمایت کنید!
ما از جامعه موبایل دعوت می کنیم که با بیش از 7000 عضو به Discord رسمی ما بپیوندند ، ما برای شما یک کانال در # samp-android ایجاد کرده ایم و مشتاقانه منتظر شنیدن افکار و نظرات شما هستیم!
آنجا میبینمت!
یک مد چندنفره آینده برای Grand Theft Auto: San Andreas که کاملاً با حالت چند نفره موجود San Andreas Multiplayer سازگار است .
این به معنای کلاینت SA: MP موجود و تمام اسکریپت های موجود SA است: MP با open.mp کار می کند و علاوه بر این ، بسیاری از اشکالات نیز بدون نیاز به هک و راه حل در نرم افزار سرور برطرف می شوند.
اگر نمی دانید چه زمان انتشار عمومی برنامه ریزی شده است یا چگونه می توانید به مشارکت در پروژه کمک کنید ، لطفاً برای اطلاعات بیشتر به این بخش انجمن مراجعه کنید .
open.mp (Open Multiplayer، OMP) یک حالت چند نفره جایگزین برای San Andreas است که در پاسخ به افزایش ناگوار مشکلات بروزرسانی ها و مدیریت SA: MP آغاز شده است. نسخه اولیه فقط جایگزینی برای سرور خواهد بود. SA موجود: سرویس گیرندگان MP می توانند به این سرور متصل شوند. در آینده ، یک مشتری جدید open.mp در دسترس قرار خواهد گرفت که اجازه می دهد به روزرسانی های جالب تری منتشر شود.
نه. این یک بازنویسی کامل است و از دهه ها دانش و تجربه استفاده می کند. قبلا تلاش هایی برای چنگال SA: MP انجام شده است ، اما ما معتقدیم که این دو مشکل عمده داشته است:
علیرغم تلاشهای بی شماری که برای تحت فشار قرار دادن SA وجود دارد: توسعه MP رسماً به جلو ، به صورت پیشنهادات ، پیشنهادات و پیشنهادات کمک از تیم بتا. در کنار جامعه ای که برای هر چیز جدیدی فریاد می زند. اصلا پیشرفتی دیده نشد. اعتقاد عمومی بر این بود که این امر به سادگی ناشی از عدم علاقه از طرف مدیریت وزارت دفاع است ، که به خودی خود مشکلی نیست ، اما هیچ خط جانشینی وجود ندارد. به جای تحویل توسعه به کسانی که علاقه مند به ادامه کار بر روی mod هستند ، بنیانگذار به سادگی می خواست همه چیز را با خود پایین بیاورد ، در حالی که ظاهراً برای حداقل تلاش همه چیز را با هم رشته می کند. برخی ادعا می کنند که این امر به دلایل درآمد منفعل است ، اما هیچ مدرکی در این مورد وجود ندارد. علی رغم علاقه زیاد ، و یک جامعه قوی و خانوادگی ، او معتقد بود که فقط 1-2 سال در mod باقی مانده است ،
موافق نیستیم.
ما SA: MP را دوست داریم ، به همین دلیل ما در وهله اول اینجا هستیم - و ایجاد آن را مدیون کالکور هستیم. او طی سالهای گذشته مبلغ عظیمی را برای م theد انجام داده است و نباید این سهم را فراموش کرد یا نادیده گرفت. اقدامات منتهی به open.mp به این دلیل انجام شد که ما با چندین تصمیم اخیر مخالف بودیم ، و علی رغم تلاش های مکرر برای هدایت وزارت دفاع به جهتی دیگر ، هیچ راه حلی برای این کار مشاهده نشد. بنابراین ما مجبور شدیم تصمیمی تأسف بار را برای تلاش و ادامه SA: MP روحانی بدون کالکور دریافت کنیم. این اقدامی نیست که شخصاً علیه او انجام شده باشد و نباید آن را حمله شخصی به او دانست. ما هیچ توهین شخصی نسبت به کسی را تحمل نخواهیم کرد - صرف نظر از اینکه آنها در موضع open.mp قرار دارند. ما باید بتوانیم بدون استفاده از حملات ad-hominem بحث منطقی داشته باشیم.
قصد ما این نیست. در حالت ایده آل ، هیچ تقسیم مورد نیاز نیست ، اما جدا کردن مقداری و صرفه جویی در آن قسمت بهتر از تماشای پژمرده شدن کل کار است. در واقع ، از زمان اعلام این وزارت دفاع ، تعداد زیادی از جوامع غیرانگلیسی مجدداً با انجمن انگلیسی درگیر شده اند. این جوامع قبلاً به آرامی بیرون رانده شده و به یک طرف قرار گرفتند ، بنابراین شمول مجدد آنها در واقع باعث گردهم آمدن یک جامعه تقسیم شده است. تعداد زیادی از افراد از انجمن های رسمی SA ممنوع شده اند: انجمن های MP (و در برخی موارد ، تمام تاریخچه پست آنها پاک شده است) ، اما Kalcor خود اشاره کرده است که انجمن های رسمی SA نیستند: MP ، فقط بخشی از SA: نماینده مجلس بسیاری از بازیکنان و دارندگان سرور هرگز در آن انجمن ها پست نگذاشته و یا حتی به آنها پیوسته اند. بنابراین صحبت دوباره با این افراد باعث وحدت بخشهای بیشتری از جامعه می شود.
در نهایت این برنامه است ، بله. در حال حاضر ما در تلاش هستیم که توسعه را از نظر ارتباطات و شفافیت باز کنیم (که این خود یک پیشرفت محسوب می شود) ، و به محض اینکه بتوانیم ، وقتی همه چیز مرتب و مرتب شد ، به سمت منابع آزاد پیش خواهیم رفت.
این س -ال قدیمی است ، متأسفانه این جواب قدیمی را دارد: وقتی تمام شد. به سادگی هیچ راهی وجود ندارد که بدانید پروژه ای از این قبیل چقدر طول می کشد. مدتی است که بی سر و صدا در حال اجرا است ، و بسته به میزان شلوغی افراد ، چند نوسان در سطح فعالیت دیده است. اما مطمئن باشید که به خوبی در راه است و به لطف برخی تصمیمات اساسی در زمینه طراحی سریع پیشرفت می کند (بعداً در مورد معماری بیشتر خواهیم گفت).
نگاه خود را به انجمن ها معطوف کنید. ما موضوعی دقیقاً برای این موضوع داریم و با در دسترس قرار دادن کارهای بیشتر آن را به روز می کنیم. در حالی که این پروژه کمی زودتر از آنچه در نظر گرفته شده فاش شد ، ما در حال راه رسیدن به نسخه اولیه هستیم ، اما این بدان معنا نیست که همیشه از کمک بیشتر قدردانی نمی شود. پیشاپیش از علاقه شما و اعتقاد به پروژه متشکرم:
مبحث "چگونه کمک کنیم" (burgershot.gg)
burgershot.gg یک انجمن بازی است ، چیزی بیشتر. بسیاری از افراد در هر دو درگیر هستند و برخی از توسعه و به روز رسانی OMP در آنجا ارسال می شود ، اما آنها دو پروژه مستقل هستند. آنها نه انجمن های OMP هستند و نه OMP یک ویژگی برگرشات است. هنگامی که سایت کامل OMP فعال و راه اندازی شد ، می توان این دو را از یکدیگر استخراج کرد (همانطور که SA: MP قبل از اینکه سایت خود را فعال کند ، یک بار توسط GTAForums میزبانی می شد).
پروژه Open-Multi-Processing "OpenMP" است ، ما "open.mp" هستیم. کاملا متفاوت است.
SAMPVOICE یک SDK است که پلیر با نصب آن در کنار بازی و همچنین برنامه نویس با نصب آن در سرور میتوانند داخل SA-MP از ویس چت استفاده کنند.
لینک :
https://github.com/CyberMor/sampvoice
https://github.com/CyberMor/sampvoice/releases
Multi Theft Auto: San Andreas 1.5.7 منتشر شد
امروز مفتخریم که انتشار MTA: SA 1.5.7 را اعلام می کنیم. به زودی یک به روزرسانی خودکار را دریافت خواهید کرد ، اما اگر MTA را نصب نکردید ، می توانید آن را از صفحه اصلی دریافت کنید. این نسخه نهایی برای پشتیبانی از ویندوز XP و Vista است - اگر هنوز از ویندوز XP یا Vista استفاده می کنید ، اکنون ویندوز را ارتقا دهید.
آمار
Multi Theft Auto: هفته گذشته سان آندریاس 10 ساله شد. تولدت مبارک!
این 24مین نسخه 1.x.x است
359 روز از آخرین نسخه ما می گذرد
27 عملکرد جدید
4 رویداد جدید
117+ رفع اشکال و تغییرات
540+ متعهد می شود
30 مشارکت کننده که 7 مورد از آنها جدید هستند
64+ مشارکت کنندگان در کل
دانلود
این نسخه به عقب با نسخه های 1.5.x قدیمی تر سازگار است (1.5.6 ، 1.5.5 ، تمام راه تا 1.5). با این حال ، اگر مایل به استفاده از همه این تغییرات مفید هستید ، باید بروید و آپدیت را بارگیری کنید!
سرورها: باینری در دسترس است. فراموش نکنید که منابع پیش فرض خود را به روز کنید.
نکات برجسته
این نسخه شامل بسیاری از نسخه های اضافی ، بهبود یافته و اصلاح شده است:
توابع ترسیم جدید dxDrawPrimitive و dxDrawMaterialPrimitive
عملکرد بهبود یافته
سرعت شنا را در FPS بالاتر ثابت کنید
اسکیمرها اکنون می توانند آب را در FPS بالا بلند کنند
رویدادهای جدید در ClientWorldSound ، onClientPedStep ، onClientVehicleWeaponHit
توابع خاصیت سطح مانند motorSetSurfaceProperties است
و خیلی بیشتر!
یادداشت های انتشار 1.5.7 را برای مجموعه کاملی از تغییرات و اطلاعات بیشتر در مورد پیشرفت های ذکر شده در بالا بخوانید. مخزن GitHub ما را تماشا یا ستاره کنید تا در بالای همه کارهایی که ما روی آن کار می کنیم ، پیشگام باشید.
اسکریپت مهم آینده تغییر می کند
از 1.6 به بعد حداقل تغییرات زیر را انجام خواهیم داد:
در صورت عدم وجود خطا ، تماس های برگشتی callRemote در حال حاضر کد خطا را خاموش می کنند. در 1.6 ، برای سازگاری با fetchRemote ، کد خطای گزارش شده 0 خواهد بود. GitHub # 294 را ببینید.
از ماه ژوئیه سال 2016 اگر رشته ای نامعتبر مانند "تصادف تصادفی" ارائه دهید وقتی یک عملکرد انتظار یک عدد را دارد ، رشته با 0 برخورد می شود و یک هشدار اسکریپت را بالا می برد. در 1.6 این یک خطا خواهد بود. شما هنوز هم می توانید رشته های حاوی شماره ها را تهیه کنید (به عنوان مثال "100" و "12.34") ، این تغییر فقط روی رشته های نامعتبر تأثیر می گذارد. به GitHub # 1043 مراجعه کنید.
هنگام تهیه عرض و ارتفاع (0 ، 0) برای ایجادBrowser یا guiCreateBrowser ، به جای هشدار با خطای اسکریپت روبرو خواهید شد. این هشدار فوریه 2019 معرفی شده است. به GitHub # 1069 مراجعه کنید.
بعضی از توابع انتظار دارند فقط اعداد صحیح بدون علامت (اعداد مثبت) باشد و از ژانویه 2016 ارائه اعداد منفی یک اخطار خواهد بود. اکنون این یک خطا خواهد بود. به GitHub # 1070 مراجعه کنید.
از آگوست 2015 ، ما برنامه mtalocal سفارشی: // URL را با http: //mta/resourceName/blah.html جایگزین کردیم. اکنون این طرح mtalocal: // URL حذف خواهد شد. به GitHub # 1071 مراجعه کنید.
این لیست بی نتیجه است و ما ممکن است بعداً تغییرات بیشتری را معرفی کنیم.
بعد چی؟
Multi Theft Auto به ورودی و مشارکت های جامعه بستگی دارد. برای ادامه پروژهای مانند MTA ، به تعداد زیادی از افراد نیاز داریم. شما می توانید در زمینه های زیر کمک کنید:
طراحی
ما به دنبال یک طراح وب هستیم تا در ایجاد یک وب سایت جدید به ما کمک کند.
تست و گزارش اشکال
هر وقت با مشکلی روبرو شدید یا نیاز به پیشرفت را تشخیص دهید ، تا زمانی که مشکل خود را به ما نگویید ، ما نمی توانیم آن را برطرف کنیم!
ما به طور مداوم در حال کار روی ویژگی های جدید و اصلاحات برای MTA هستیم و این همیشه به آزمایش نیاز دارد. به جریان انتشار Nightly ما (تنظیمات -> پیشرفته -> نوع ساخت بروزرسانی) بپیوندید و مطمئن شوید که با Discord ارتباط برقرار کرده اید و مشکلات مربوط به GitHub را گزارش می کنید.
برنامه نويسي
اگر C ++ را می شناسید ممکن است علاقه مند شوید که به مشتری Multi Theft Auto کمک کند. کار بر روی نرم افزار منبع باز ممکن است ترسناک به نظر برسد ، اما بهترین راه این است که سعی کنید! راهنمای منبع باز GitHub را بخوانید ، و سپس خارش را برای خراش یا یافتن خراش خود پیدا کنید!
مستندات
مستندات مهم است ، اما همچنین وقت گیر است. اگر از نوشتن لذت می برید و دانش انگلیسی دارید ، یا دوست دارید نسخه انگلیسی را به زبان مادری خود ترجمه کنید ، بسیار خوشحال هستید که این کار را انجام دهید. فقط به ویکی ما بروید ، یک حساب کاربری ایجاد کنید و ویرایش را شروع کنید!
پشتیبانی
مردم را دوست دارید؟ آیا می توانید به کاربران نیاز به کمک پاسخ های آرام و متفکر بدهید؟ سپس می توانید مدتی را صرف حمایت از کسانی که به آن نیاز دارید ، کنید. بسیاری از پاسخ ها را می توان در ویکی ما یافت ، بنابراین برای مطالعه آن حتماً مدتی صرف کنید. سپس ، یا به گپ یا گفتگوی ما (پیوند زیر) بپیوندید ، یا به ما کمک کنید تا مسائل را مرتب کنیم و به سؤالات موجود در مخزن GitHub پاسخ دهیم.
ترجمه
آیا می خواهید MTA را به زبان خودتان ترجمه کنید؟ عالی! از ما در Pootle دیدن کنید. به محض تأیید ترجمه شما ، برای استفاده در نسخه های آینده به مخزن ما ارسال می شود.
کمکهای مالی
زنده نگه داشتن بارگیری MTA ، سرور سرور و وب سایت ها هزینه بالایی دارد! اگر می خواهید به ما در تامین هزینه های مالی خود کمک کنید ، لطفاً اهدا کنید!
متشکرم!
از اعضای جامعه زیر بخاطر کمکهای مالی امسال تشکر می کنم:
Arran، [RUS] Artem Smirnov، Atti، (SAUR) Castillo، CEKfile،.: CiBeR:.، Dmi7ry، HACKER99، Malone، Nero، Nicolae Vlad، pentaflops، Platin، -ffs-Sniper، Taplet
o-حس
بسیار متشکرم از اعضای جامعه زیر بخاطر تلاش خود در جهت انتشار این نسخه:
Addlibs، Arran، CrosRoad95، Dezash، Dutchman101، FileEx، forkerer، Haxardous، lex128، lopezloo، LopSided، Neproify، nonamenoname، ricksterhd123، samr46، StrixG، tederis، TheNormalnij، xerox8521، و دیگران ما را به این ما کمک کردند با موضوعات
(اگر نام شما مفقود است یا می خواهید ورودی خود را در بالا تغییر دهید ، لطفاً از Discord به ما اطلاع دهید!)
شما می توانید در این لیست باشید! ما همیشه در جستجوی مشارکت کنندگان جدید هستیم. در GitHub مشارکت کنید و در Discord با ما گپ بزنید. ما کانالهایی برای اسکریپت ، پشتیبانی عمومی (اشکالات) ، توسعه وزارت دفاع و موارد دیگر داریم!
در آخر ، لطفاً به جدیدترین مشارکت کننده ماmyonlake و جدیدترین افزودن ما به تیم MTAbotder ، یک بدهید!
امیدوارم تابستان خوبی داشته باشید!
- تیم MTA
چگونه کار می کند؟
اگر یک سرور توسط bAnticheat محافظت شود ، یک پخش کننده فقط در صورت باز کردن سرویس anticheat در رایانه خود ، قادر به پخش آن خواهد بود. هنگامی که یک پخش کننده به سرور متصل می شود ، باید به منظور احراز هویت ، کدی را که در سرویس گیرنده بود وارد کنید. این کد به طور خودکار در کلیپ بورد پخش کننده کپی می شود. پس از اتصال ، اگر پخش کننده مشتری را ببندد ، از تقلب یا هر چیز دیگری استفاده می کند ، توسط سرور لگد می شود.
هنگامی که یک پخش کننده ممنوع است ، از طریق شناسه سخت افزار ممنوع است ، به این معنی که تنها در صورت تغییر سخت افزار روی رایانه ، می توانید به سرور ملحق شوید. این روش قابل بهبود است.
پیکربندی شمای
اولین قدم برای درک طرحواره ای که از anticheat استفاده می کند. هنگامی که یک پخش کننده پادکست آنتی را به سرور وصل می کند ، سرور URL را که برنامه را نگه دارد ، برمی گرداند. در این نسخه ، می توانید پرونده های بازی تغییر یافته (از طریق چک) ، پرونده های ممنوعه ، دایرکتوری های ممنوعه و فرآیند ممنوع را شناسایی کنید. این یک طرح ساده است که من ایجاد کردم تا بتوانید بهتر درک کنید:
{
"gtaRunning" : true ,
"sampRunning" : true ,
"monitorProcessesConstantly" : true ,
"validationFiles" : [
{
"path" : "gta_sa.exe" ,
"hash" : "a559aa772fd136379155efa71f00c47aad34bbfeae6196b0fe1047d0645cbd26" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
},
{
"path" : "newton.dll" ,
"hash" : "5a62625396abcd729d37c969de60b6ff72c36fe8bda4f1ad96a5b97f2e96040b" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
},
{
"path" : "data/weapon.dat" ,
"hash" : "033b3db45a00464fd95cb28870c97b45b0712f0ac53f3e8c586c88aaa0a420f8" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
}
],
"forbiddenFiles" : [
{
"path" : "vorbisHooked.dll" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
}
],
"forbiddenDirectories" : [
{
"path" : "modloader" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
}
],
"forbiddenProcesses" : [
{
"name" : "cheatengine" ,
"action" : "PREVENT_CONNECT"
},
{
"name" : "samphack" ,
"action" : "NONE"
}
]
}
این یک شیء JSON است که دستورالعمل هایی را که anticheat آن را درک و اجرا خواهد کرد ، در اختیار دارد. میخوام هر زمینه رو توضیح بدم:
gtaRunning - در صورت صحت ، AC اگر دائماً GTA در حال اجرا باشد ، مرتباً تحت نظر خواهد بود و اگر نمونه GTA در حال اجرا همان است که توسط آنتی باکت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. این امر حاکم خواهد بود که یک بازیکن می تواند چند نصب GTA داشته باشد ، یکی با تقلب و دیگری دیگری بدون ، و همیشه مجبور خواهد شد که از نصب تمیز استفاده کند. عدم اجرای GTA یا عدم اجرای GTA از محل "رسمی" ، منجر به ضربه خواهد شد.
sampRunning - در صورت صحت ، AC اگر دائماً SAMP کار می کند ، دائماً نظارت می کند. احتمالاً می تواند برای شخصی یا در نسخه های آینده مفید باشد.
monitorProcessesConstantly - در صورت صحیح بودن ، AC دائماً فرآیندهای در حال اجرا در رایانه پخش را تحت نظر دارد. اگر ممنوع پیدا کند ، لگد می خورد.
validationFiles - آرایه ای از پرونده ها. AC بررسی های پرونده های پخش کننده را با چکی که در طرح وارد می کنید مقایسه می کند. اگر بررسی ها متفاوت باشد ، AC عملکرد تعریف شده برای آن پرونده خاص را انجام می دهد. در این زمان ، فقط یک عمل در دسترس است ، یعنی PREVENT_CONNECT ، که مانع از اتصال AC به سرور می شود. در نسخه های آینده بیشتر خواهد بود.
forbiddenFiles - آرایه ای از پرونده ها. AC تأیید می کند که آیا هر یک از پرونده های ممنوع در فهرست GTA وجود دارد. اگر این کار را انجام دهد ، عملی برای آن پرونده خاص اجرا خواهد شد.
forbiddenDirectories - مجموعه ای از دایرکتوری ها. AC تأیید می کند که آیا هر یک از فهرست های ممنوعه در فهرست GTA وجود دارد. اگر این کار را انجام دهد ، عملی برای آن پرونده خاص اجرا خواهد شد.
پردازش های ممنوع - مجموعه ای از فرآیندها. AC بررسی خواهد کرد که آیا فرایند ممنوعه در حال انجام است یا خیر. اگر این کار را انجام دهد ، عمل برای آن فرآیند خاص اجرا خواهد شد.
برای کسانی که با JSON آشنا نیستند ، می توانید از این سایت استفاده کنید تا سعی کنید آن را بهتر تجسم کنید:
https://jsoneditoronline.org
سایت برای بررسی پرونده های پرونده (sha256):
https://md5file.com/calculator
پیکربندی فیلترها
ابتدا باید پوشه ای با نام bac را در داخل فیلترها ایجاد کنید. در آن پوشه ، یک پرونده خالی با نام uids.txt ایجاد کنید.
در صورت انجام هرگونه تغییر کد در پروژه مشتری ، تعریف SECURITY_CODE را به بررسی مشتری تغییر دهید (وارد کردن مشتری ، به سایت بالا بروید و چک sha256 را بگیرید).
تعریف SCHEMA_URL را به شمای ایجاد شده توسط شما تغییر دهید. شما باید در جایی از آن میزبانی کنید ، من توصیه می کنم که صحیح (خام) باشد.
گردآوری.
چگونه می توان ANTICHEAT را وصل کرد
مشتری را باز کنید ، IP سرور را وارد کرده و روی اتصال کلیک کنید. اگر همه کارها را درست انجام داده اید ، اکنون این پیام را مشاهده خواهید کرد: معتبر است. منتظر پیوستن بازیکن هستید. همچنین یک کد 5 رقمی را در کنار دکمه مشاهده خواهید کرد. لازم است آن کد در سرور معرفی شود. (فقط CTRL + V ، قبلاً در کلیپ بورد شماست)
PRINTSCREENS
رابط
هشدار پرونده تغییر یافته است
بازیکن ممنوعه
کد پیوستن را معرفی کنید
اگر می خواهید بدون آنتی عتیقه وارد شوید
وابستگی ها
بند
zcmd
sscanf
سوکت [0.1b] با رفع
دستورات ADMIN
/ bacban - بازیکن را ممنوع می کند
/ bacinfo - اطلاعاتی درباره پخش کننده نمایش می دهد
بارگیری ها
مشتری
منبع (مشتری + FILTERSCRIPT)
بازپرس
PAWN EDITOR] PawnSciTE • برجسته، تاشو، Colorpicker، FTP و خیلی بیشتر!
این یک اصلاحیه SciTE مستقل از وزن سبک است (بدون دانش SciTE یا نصب قبلی لازم است) که اضافه کردن کامل نحو برجسته، کدگذاری تاشو، آپلود FTP، راهاندازی مجدد سرویس گیرنده gta-host.com، نکات Tooltip پارامترها، Functions JumpTo + Callbacks، Preview Colors و Color گیرنده و خیلی، خیلی بیشتر!
ویژگی های داغ:
- برجسته کردن نحو کامل از جمله برجسته سازی عملکرد برای تمام توابع SA: MP
- تابع پارامتر تابع (خوب، پس آنها صدا احمقانه ... اما آنها واقعا عالی هستند - نگاهی به تصویر زیر)
- راه اندازی مجدد سرور محلی - از طریق changemode / reloadfs (توصیه شده)، از طریق GMX یا از طریق راه اندازی مجدد کامل
- راه اندازی مجدد سرور از راه دور (فقط gta-host.com، مگر اینکه من بتوانم از پروتکل rcon استفاده کنم (به احتمال زیاد، lol))
- کامپایلر Pawno در نوار کناری که اجازه می دهد تا دو بار کلیک کنید یک خطا را به خط مناسب گرفته شود!
- JumpTo Callbacks و JumpTo توابع (اجازه می دهد تا شما را به پرش به callbacks و توابع)
- FTP آپلود خودکار (نیاز به ویندوز XP / ویستا)
- کد تاشو
- رابط کاربری تنظیمات کاربری (بنابراین هیچ فایل ویرایش مثل در نسخه 0.1 و نسخه های اولیه 0.2)
- Tabbed Interface - هر .pwn در یک برگه جدید به جای یک نمونه کاملا جدید از ویرایشگر باز می شود
- Buffer فضای مجاز: نامحدود (بدون افت و خیز در هنگام باز کردن فایل های بزرگ - تنها محدودیت به اندازه فایل شما می توانید باز کردن رم شما است.)
- انتخاب رنگ و پیش نمایش رنگ (پیش نمایش های فوری از کدهای رنگ پانچ با انتخاب کامل رنگ با نوار لغزنده رنگ برای کنترل کامل رنگ.)
- تکمیل کد (CTRL + را فشار دهید بعد از تایپ چند حرف اول یک تابع وارد کنید)
سیستم مورد نیاز
- نصب و راه اندازی SA: MP ویندوز سرور
- نصب Pawno (برای کامپایلر)
- ویندوز 95+ (FTP تنها XP / Vista و Transparecy 2000+ است)
- فقط در مورد هر کامپیوتر (مورد نیاز CPU / RAM کاملا کوچک است)
برخی از اطلاعات تصادفی:
- تنها زبان مورد استفاده AutoHotkey است! (و چندین پرونده ی خاص SciTE .properties)
- بدون استفاده از SciTE لازم است دانش مورد استفاده قرار گیرد
- تمام منبع در فایل های .ahk در دسترس است. احساس رایگان برای تغییر و / یا انتشار آن مجدد، اما لطفا به عنوان نویسنده اصلی به من اعتماد کنید.
- اگر کسی بخواهد پاکت پیپ را بهبود ببخشد (با اضافه کردن برخی از مطالب از توابع مفید، MIC و غیره)، لطفا احساس رایگان کنید و پس از انجام آن به من ارسال کنید.
- فونت از تصاویر (Bitstream Vera Sans Mono) با ویرایشگر بسته بندی شده و به طور پیش فرض در PawnSciTE نصب و استفاده می شود.
تغییرات
0.1
- اصلاح نحو مناسب (حتی برجسته ترین SA: توابع خاص MP)
- کامپایلر اجرا می شود در نوار کناری و شما می توانید بر روی یک خطا دوبار کلیک کنید و آن را به شما را به خط.
- پشتیبانی از تکمیل کد
- با استفاده از SciTE، به طوری که از نظر صفر نامحدود بافر (شما می توانید فایل های بسیار بزرگتر از Pawno بدون باز شدن)
- تاشو کد از جمله ویژگی "Fold All"
- Pwn در هنگام باز کردن و ذخیره فایل ها در منوی نوع فایل ظاهر می شود.
- وقتی "All Source" در هنگام باز کردن و ذخیره فایل ها در منوی فایل انتخاب می شود، pwn در تعریف گنجانده شده است.
0.2
- نصب برای نصب آسان پلاگین و خود ویرایشگر.
- برنامه تنظیمات برای پیکربندی چیزهایی مانند مکان pawncc.exe و نام کاربری / رمز عبور / آدرس FTP شما را آسان می کند.
- سرور هوشمند CURL سرور راه اندازی مجدد از طریق پانل کنترل وب برای سرور gta-host.com.
- FTP به صورت تئوری هر سرور و (احتمالا بعدا به روز رسانی بعدی) انتخاب پرونده هوشمند (در حال حاضر شما باید پوشه را از لیست کشویی انتخاب کنید و یا آن را به صورت دستی تایپ کنید).
- فونت یکپارچه به طور پیش فرض به دلیل درخواست.
0.3
- تغییر اندازه تب به 4 به طور پیش فرض.
- سرور محلی راه اندازی مجدد
- Functions JumpTo (به راحتی به تابع declarations بروید)
- Callback ها JumpTo (به راحتی به callbacks بروید)
- تغییر چند رنگ و گزینه های طرح
- در حالی که در حالت زبان پینگ، زمانی که یک اسکریپت جدید ذخیره شد، آن را به پیش فرض به .pwn تبدیل می کند
- پنجره تنظیمات حتی بهتر (تصویر را ببینید)
- دکمه تنظیمات در SciTE برای باز کردن پنجره تنظیمات
- Renamed Go، Build، Compile در SciTE
- تابع ابزار پارامتر تابع برای تقریبا هر عملکرد استاندارد!
0.4
- حالت جدید راه اندازی مجدد محلی که از changemode و reloadfs استفاده می کند (و با تجزیه و تحلیل کد از بین می رود). [/ color]
- JumpTo اکنون خود را هنگامی که SciTE به حداقل میرسد پنهان می کند و AlwaysOnTop را حذف می کند وقتی SciTE غیرفعال می شود. همچنین، به نظر می رسد بسیار بیشتر با SciTE یکپارچه شده است.
- پیاده سازی ثابت Functions (متکی بر خط جدیدی است که قبل از اعلان عملکرد به آنها اعطا شده است).
0.5
- انتخاب رنگ و پیش نمایش رنگ
- چند اشکال جزئی در جعبه ابزار (که قبلا به عنوان JumpTo شناخته می شود) را ثابت کرد
- گزینه های کامپایل بیشتر
0.51
- تشخیص پنجره samp-server.exe ثابت (با استفاده از روش غیرقابل اعتماد قبل شد)
- ToolBox ساخته شده بسیار شفاف زمانی که در حال استفاده نیست، و کمی زمانی شفاف در هنگام استفاده. (به نظر خیلی خوبی)
- جعبه ابزار دیگر غیر فعال می شود در حالی که غیر فعال است.
0.52
- SciTE به روز رسانی از 1.74 به 1.75.
- نوار ابزار و نوار وضعیت در حال حاضر به طور پیش فرض نشان داده شده است.
- چند رفع اشکالات جزئی.
_________________________________________________
اشکالات شناخته شده از 0.52:
- Functions JumpTo هنوز کاملا قابل اعتماد نیست
- (نظری) ممکن است تلاش برای بارگیری یک کد رنگ از مقدار زیادی از شخصیت های قرار داده شده به کلیپ بورد. این باعث می شود که اسکریپت AHK چند ثانیه طول بکشد، قبل از نمایش جعبه گفتگو که ممکن است برای قرار دادن روی صفحه نمایش خیلی بزرگ باشد. اما این بسیار بعید است.
Download :
http://www.gtavision.com/index.php?section=downloads&site=filedl&DLID=3212
بازی GTA: معاون شهر مانند هرگز قبل از - به صورت رایگان.
VC: MP ارائه دهنده همگام سازی است که بیشتر از سایر بازی های چند نفره GTA تصفیه شده است و توسط جامعه ما مورد آزمایش و آزمایش قرار گرفته است. وسایل نقلیه به راحتی با پیچ و تاب کمتر درگیر می شوند و مبارزات کمتر گیج کننده است.
مشتری نیز با مراحل مختلف آزمایش بسیار پایدار است و بسیاری از اشکالات را از بین می برد و تصادفات، اگر رخ دهد، در بسیاری موارد قابل بازیابی هستند.
سلام
اینم اموزش ساخت سرور سمپ به صورت کامل همراه با شیوه اضافه کردن ان به هاست لیست سمپ و ران کردن چند سرور روی یک سیستم
شما باید اول پوشه ی سرور سمپ را دانلود کنید :
از لینک زیر دانلود کنید چون با یک فایل تصویری اموزشی همراه است :
http://s6.picofile.com/file/8258414634/Amoozesh_sakht_server_SA_MP_Just_SaMp_RozBlog_COM_.rar.html
--->کلیک کنید<---
https://s18.picofile.com/file/8431580234/AbolfazlsDozdVaPoliceV2_1_5_Just_SaMp_RozBlog_COM_.rar.html
دوم بقیه اش رو برید توی فایلی که دانلود کردین ببینید :)
اپدیت شد!
۱) اموزش ساخت سرور :
اول پوشه ی سرور رو دانلود کنید 👆👆👆
بعد باید فایل server.cfg رو باید باز کنید
در اون طبق اموزش بالا فایل را دست کاری کنید
۲) گیم مد و فیلتر اسکریپت :
اسکریپت نویسی سمپ خیلی اسونه چون تمام کدهاش شبیه جمله های زبان انگلیسی است
مثلا شما باید کد های مخصوص زمان اجرای گیم مد را زیر خط
()public OnGameModeInit بنویسید
یا کد برای فهمیدن این که بازیکن سوار وسیله نقلیه است یا نه : (IsPlayerInAnyVehicle(playerid
و برای یاد گرفتن زبان برنامه نویسی ان یعنی pawno
اول باید انگلیسی بلد باشی
بعد شروع کنی با یک گیم مد اماده کار کردن که شما میتوانید اون رو از انجمن خود سمپ یعنی
http://forum.sa-mp.com/forumdisplay.php?f=71
دانلود کنید
هرچی برنامه نویسی هم بتونید بیشتر بفهمید میتونه به شما بیشتر کمک کنه
نصب فیلتر اسکریپت :
وارد پوشه ی سرور بشید سپس پوشه ی pawn رو باز کنید
فایل pawno.exe را باز کنید سپس کد زیر را وارد کنید و دکمه ی ابی شبیه مثلث در بالای صفحه رو بزنید ذخیره وصبر کنید
زمانی که کامپایل شد فایلی که .amx دارد را در پوشه ی filterscripts کپی کنید و سپس اسم ان را در فایل server.cfg جلوی filterscripts با یک فاصله بنویسید و فایل را ذخیره کنید
۳) اجرا کردن چند سرور روی یک سیستم :
خب اول اینو میدونید که پوشه ی مربوط به هر سرور رو باید جدا از هم بزارید
حالا شما باید بری به فایل server.cfg
توی اون یک خط هست که نوشته
Port 7777
خب این خط پورت سرور شما رو نشون میده که سرورتون روش اجرا میشه و شما میتونید اون رو به دلخوه به یک عدد چهار رقمی بیشتر از ۷۷۷۷ تغیر بدید مثلا ۹۹۹۹
حالا برای این که بتونید دو سرور هم زمان درست کنید باید پورت دو سرور مخالف هم باشد (مثل هم نباشد مثلا یکی ۷۷۷۷ و دیگری۷۷۷۸ باشد یا هر چیز دیگه )
۴) انلاین کردن سرور بدون وی پی اس (پورت فورواردینگ) :
اول باید برید به تنظیمات مودم
برای رفتن به تنظیمات مودم
برو به لینک زیر
192.168.1.1
اگه با این لینک نشد پشت مودم رو برچسپه اینو نوشته
بعد باید لوگین بشی
معمولا تو همه مودم ها رمز و یوزرنیم هردوتا admin است
بعد برو تو قسمت Advanced setting بعد قسمت NAT بعد vitrual server
اگه نتونستید پیداش کنید بگردید تا دو مورد اخری رو ببینید
حالا تو قسمت start port و end port
پورت سرورتون که توی فایل server.cfg در جلوی خط port (فکنم خط سوم یا پنجم)
است رو جلوی هر دوتا بنویسید بعد برو تو منوی استارت و run رو باز کن و بعد توش بنویس cmd و اینتر رو بزن تا یک صفحه سیاه باز بشه حالا توش بنویس ipconfig و اینتر کن سپس ایپی که روبروی localipaddress نوشته رو تو قسمت localipaddress تنظیمات مودم بنویسید بعد add و save کنید
اگه دوتا یا بیشتر سرور اجرا میکنید با پورت های مختلف باید برای همه پورت فورواردینگ کنید
حالا توگرگل سرچ کن my ip و ای پی خودتو با پورت رو بده به بقیه تا بیان تو سرورت
مثلا
پورت : ایپی
192.168.1.100:7777
ذکر بدون منبع واقا حرام است 🙏🙏🙏🙏
Just-samp.rozblog.com
لینک گیم مد خودم در همین سایت :
Just-samp.rozblog.com/post/23
😎
لینک بهترین بهترین بهترین انتب چیت سمپ:
Just-samp.rozblog.com/post/33
لینک اموزش کد strcat :
http://just-samp.rozblog.com/post/24
لینک نمونه فیلتر اسکریپت همرا با توضیحات:
😎http://just-samp.rozblog.com/post/27
https://s18.picofile.com/file/8431580234/AbolfazlsDozdVaPoliceV2_1_5_Just_SaMp_RozBlog_COM_.rar.html
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
عضويت سريع
لینک دوستان